Smycze można podzielić na kilka kategorii, ale najbardziej czytelnym podziałem jest ten uwzględniający szerokość taśmy. I tak, w naszej ofercie mogą Państwo znaleźć aż 5 różnych typów smyczy reklamowych, w szerokościach: 5, 10, 15, 20 i 25 mm. W zależności od tego, na jaki model się Państwo zdecydują, różne są możliwości wykonania nadruków. Im większa powierzchnia smyczy, tym nadruk może być większy i bardziej rozbudowany. Zalecamy, aby do prostych smyczy i przy ograniczonym budżecie wybierać cieńsze, a przez to tańsze smycze: 5 i 10 milimetrowe. Można na nich umieścić podstawowy nadruk w postaci prostego logo, a także napisu – np. z adresem strony internetowej Państwa firmy.
W przypadku, kiedy klient chciałby, aby jego projekt smyczy był pełniejszy i ciekawszy, należy zdecydować się na wybór większej szerokości. Naszym zdaniem optymalna będzie smycz 20 mm. Ciekawe projekty wychodzą również na smyczach 15 i 25 milimetrowych. Trzeba jednak liczyć się z tym, że zbyt szeroka smycz nie zawsze dobrze wygląda – szczególnie kiedy jest użytkowana przez osoby o nieco mniejszej posturze.
W każdym wyżej opisanym przypadku smyczy, to klient decyduje o tym: jaki będzie wykonany na niej nadruk; czy będzie to nadruk dwustronny czy jednostronny, jakie wykończenie będzie zastosowane w smyczy, a także czy będzie występowała w opcji z łącznikiem, czy bez niego. Aby podjąć najlepszą decyzję, nasi graficy przygotowują wizualizację każdego projektu, obrazującą jej rzeczywisty wygląd po wykonaniu.